Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

En blick och någonting händer..

Av Anna - 17 mars 2011 17:50

Jag vandrar längs gator vi vandrat, du och jag

Träffade någon som sett dig här i dag

Han såg dig med en vän

Ingen han kände igen

Vi möttes och delade allt för en liten stund

Jag tänkte på dig varje timme och var sekund

En dag var allt förbi

Fast ingen kan älska som vi

 

En blick och nånting händer

Allt börjar om igen

Minnena återvänder

Till den stora kärleken

En blick och nånting händer

Det händer nånting med mig

Kan jag säga dig allt jag känner

Hur ska jag kunna glömma dig

Kunna glömma dig

Kunna glömma dig

 

Jag går ner för gatan och spelar vår musik

Dansen har slutat, jag möter en publik

Jag undrar var du finns

Jag tänker på dig och jag minns

En blick och nånting händer

Allt börjar om igen

Minnena återvänder

Till den stora kärleken

 

Förstod aldrig vad jag kände

Det som hände med mig

Jag reste min väg och förlora' dig

 

En blick och nånting händer

Allt börjar om igen

Minnena återvänder

Till den stora kärleken

En blick och nånting händer

Det händer nånting med mig

Kan jag säga dig allt jag känner

Hur ska jag kunna glömma dig

Kunna glömma dig

Kunna glömma dig

Kunna glömma dig

 

Ja det är faan inte bara att säga att nu ska jag släppa dej fri inte, det känns och det gör fruktansvärt ont i hjärtat..men jag ska och jag vet att jag kan, eller nej det vetjag inte..men jag försöker..måste ju försöka börja någonstans för att börja rensa ur hjärtat..mitt hjärta som inte finns hos mej längre..utan ligger i nånannans händer,nånannans händer som har klämt ur dom sista dropparna med kärlek som fannskvar, någons händer som jag ändå längtar efter, någons händer som har hållt ommej ett fåtal nätter, vilket jag har älskat..någons händer som har krossat mitt hjärta i tusentals små bitar..hur kan man sakna eller till och med vara förälskad i någonsom gör så emot en? Jag har sagt till honom att jag ska försöka släppa honom frinu, men jag fick inte ens ett svar, och då gjorde det inte honom så mycket med andraord..usch..man blir ledsen..fruktansvärt ledsen..hade hoppats på en bekräftelseiallafall, men inte ens det..suck..Tänk att man alltid ska fastna för dom som kanskeinte alltid behandlar en väl..suck..Men nu är det slutkastat med pärlor åt svin, nu ärdet min tur..Vinden har vänt!!

Sen har vi min andra beundrare, som vad det verkar aldrig kommer släppa mej, det

känns bra men samtidigt förjävligt, var ju inte meningen att få han att känna som

han gör..och som sagt när inte jag kan bestämma mej för om jag ska ge han en

chans eller inte, då är man inte redo va? Jag vet inte, det är svårt att känns att man

har lite tidspress, för det är det sista jag behöver..jag vet inte riktigt vilket ben jag

ska stå på, hans blommor jag fick förra veckan står och blommar lika vackert som då, kanske är det ett tecken, jag vet inte..men när känslan kanske just idag lutar åt att

vara ensam ett tag till, att inte känna sej redo, då är det väl iallafall den man ska gå

efter va? För jag har nog lite undermedveten ångest över detta..jag vet inte hur jag

ska göra..men det ska bli skönt att tillbringa helgen med dom bästa, mina bruds..

kommer nog att bli en helvetes kul helg..känner det på mej...

Imorgon är det fredag ja, den dagen jag har längtat efter hela veckan, slutar klockan

1, då ska jag hämta upp Carro, sen ska vi åka in till Örebro och lämna hennes bil,

sen hem igen och plocka upp Ami, sen hem och bara öppna upp, sitta på trappen

och suga i oss en varsin öl kanske, om det inte snöar då som utlovat..kommer bli en

kväll med massa skitsnack..kul som faan..sen på lördag så har Ami och jag sått ett litet

frö som ligger och gror nu, och jag tror det har vuxit som faan sen i förmiddas..haha..

Nej nu ska jag ta och slita upp nya köksgardiner och laga käk..

*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards