Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Closed of from love, I didn´t need the pain..

Av Anna - 6 mars 2011 20:38

Hehe helgen har varit innehållsrik..fredagen hade man en helkväll med Ami, Peter och Hedlund..kul som faan..Igår var man hemma hos Carro och Ulf och festade med dom och Anna och Owe..också en helkul kväll..dansa hela kvällen på harrys..det va längesen :P


Just nu är det mycket som flyger runt i mitt huvud..försöker lista ut vart mitt hjärta är, har sagt till någon att en del av det är i Norge, men jag vet inte om jag var ärlig, kanske att hela är i Norge? Jag är kluven just nu, och vill inte göra fel mot någon, allra minst mej själv, så jag har mycket att reda ut, om han bara kunde komma hem så man kanske kunde få ett avslut iallafall, för just nu är allt påbörjat och inte avslutat, kanske är därför jag hänger mej kvar?? Allt är så luddigt..Han ringde idag iallafall, det pirra till i hela kroppen när jag tittade till på telefonen och såg vem det var..jag kan inte sätta fingret på vad jag känner..mycket har ju hänt så att säga, mellan han och mej..och det är inga småsaker..  saken är ju att jag har träffat någonannan nu som verkar vara en vettig kille, gullig och snäll på alla sätt och vis, och som verkligen uppskattar mej för den jag är, och säger sånt en tjej vill höra..men jag är så rädd så rädd..när det kommer så tätt inpå så känner jag att jag backar lite..livrädd för kärleken..vet inte om det är för att mitt såkallade hjärta är hos någonannan eller för att hjärtat är helt trasigt..nästan känner mej trängd och instängd och får lite panik, och så vet jag att kärlek inte ska kännas..har aldrig varit såhär förut..

Alltså det funkar ju samtidigt inte att bli bränd och ledsen om och om igen, gång på gång..och så är det nu..han gör mej ledsen, han gör mej glad..men sen är vi tillbaka på ruta 1 igen, grejen är ju den att jag vet ingenting, vet inte vad han gör därborta..vet bara att ikväll var det inte rätt tillfälle att höra av sej  ..ville ju berätta för han hur läget är innan jag skrev här..men nu får han läsa som det är här..fattar inte att jag tar så mycket som jag gör, och om och om igen, hela tiden, fram och tillbaks, hit och dit..man måste ju vara fett fattlös egentligen..

Vill verkligen inte göra någon ledsen och än mindre såra någon, så därför har jag bett om högsta försiktighet..och tror och hoppas på att det står kvar..ville bara skriva ner hur det ligger till..för nu är det jobbigt för Fröken Fagrell..  



Då har man iallafall försökt lätta sitt hjärta lite..


I used to laugh it of

I used to look the other way

I used to save them troubles for another day

I kept my fingers crossed

I used to never take the blame

I´d pull a sunshinestory in the pooring rain

The more I´d had to change I´d stayed the same

You don´t know what you got

Til´you missing it a lot

I had to go throw it away

I was wrong from the start

From the bottom of my heart

I apologize

What I did to you was hurtful

What I´m going through is hurtful

I used to buy my time

I used to beat around the bush
I'd rather give my ego another push
I used to be a fool
It was a foolish game I played
And it's a fool's faith coming mistakes I made
Once I had it right it was all too late



*Over and out*

 
 
Ingen bild

Nettan

11 mars 2011 09:59

kan tänka mig hur jobbigt allt känns för dig,men ändå hur skönt de känns att någon finns där som tycker om en för den man e... Uttrycket följa ditt hjärta kanske inte så lätt i detta läge, men som du skrev till mig så tror ja den som bär ansvaret för att ditt hjärta finns i Norge har nog redan gett dig sitt svar... Annars skulle han vara hos dig nu! Även om ja inte e så insatt i va som har bleve sagt mellan er så tycker ja svaret iaf låter så!! Ja hoppas på de bästa för dig,och han me stor H som vet hur man ska uppvakta en tjej..han e vettig, en motsatt spegelbild av dig..så som ja minns hur han va förr iaf :) De här blir bra ska du se gumman, ha inte för bråttom bara <3 kramz kramz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards