Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Frågor och svar om mej!!(härmar dej Lisa)

Av Anna - 4 november 2010 16:49

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna, Fagge och hmm...du!! =)

2. Någonting jag tycker om hos mej själv: Jag är den jag är, och det kommer jag alltid att vara!

3. Någonting jag inte tycker om hos mej själv: För snäll och jävligt blåögd!

4. Detta är jag rädd för: Spindlar och att få hjärtat krossat.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, cigg och massa sms.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Rita, gå på händer och äta fetaost! Haha

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med kompisarna, festa och mysa med min Nalle!!

8. Detta vill jag göra just nu: Trivas med mej själv!

9. Bästa känslan: Kärlek och ömhet

10. Värsta känslan: Utanförskap och rädsla

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:  Blåa/gröna ögon, härlig personlighet, han ska vara romantisk och bara ha ögon för mej, ärlighet är viktigast.

12. Är jag kär just nu: Nej!

13. Vill jag gifta mej: Absolut!!

14. Följande 3 saker vill jag göra innan jag dör: Besöka alla delar av Usa, allra helst Graceland, få barn och att älska och att bli älskad igen!

15. Min käraste ägodel: Min vovve! Kommer dö med han när han går ur tiden.

16. Något jag vill ha i present: Silvrigt och glittrigt, skulle inte säga nej till en hund heller.

17. Detta har jag på mej just nu: Linne och svarta byxor

18. Favoritkläder: Trivsamma glittriga klär..

19. Favoritdjur: Hund, efter det kommer katt

20. Följande musikstilar tilltalar mej bäst: Dansband, rock´n´roll, pop ja allt som jag tycker är bra =)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Lady Gaga - Dance in the dark, Gyllene Tider - Break another heart, Baseballs - Chasing cars

22. Skola roligaste/tråkigaste ämne: Tråk: Kemi/fysik Kul: hmm,media. Tog från grunskolan =)

23. Stjärntecken: Jungfru, men det kan aldrig stämma.

24. En bok jag gillar: Twilight-böckerna, kan läsa dom om och om igen.

25. En film jag gillar: Dirty dancing och spökfilmer

26. Tvprogram jag gillar: Gordon Ramsey

27. Favoritdoft: Fruktigt

28. Detta äter jag gärna: Kött ej vilt

29. Dricker helst: Mjölk i omåttliga mängder =)

30. Favoritgodis: Tuttifrutti

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa eller upp i vårt vackra Sverige =)

32. Färgen på mina ögon: Grå säger dom, fast blå ibland.

33. Min längd: 1.77

34. Jag tror på: Väldigt lite just nu

35. Jag spelar: Allan

36. Person jag beundrar: Jag beundrar mina vänner.

37. Såhär bor jag: Ensam i hus med mina 3 katter och min älskade hund.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga just nu, men en del kan behöva lite vatten.

39. Dethär tänder mej: Jadu, det vet jag, inte du =)

40. Dethär gör mej avtänd: Jodå det finns allt ett par saker

41. Favoritfärg: Rosa och vitt

42. Favoritcitat: Lev idag, imorgon kan det vara försent!

43. En hemlighet jag vet: Hmm..

44. Den bästa present jag fått: Hmm finns nog inget som överstrålar det ena eller det andra. Allt är lika bra.

45. Senast köpta skiva: joru det kan jag inte ens minnas, annars finns det bra cd-r skivor på affärn =)

46. Det jag är mest nöjd med i mitt utseende: Mina melerade ögon.

47. Det jag är minst nöjd med i mitt utseende: Kroppen i stort.

48. Udda förmåga/egenskap: Känner av människor direkt och kan tala om vad dom är för några. Dock finns det undantag.

49. Två personer jag vill ska göra detta test: Alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards